Du är inte inloggad.
Hej!
Jag är intresserad av att engagera mig i IAL (Stockholm) och skulle vilja veta lite mer specifikt om hur man jobbar i lokalgruppen. Förra året var jag några månader på kontoret hos den brittiska SCI-föreningen i Edinburgh och tycker att det vore kul att bli involverad i IAL nu när jag är hemma i Stockholm. Är det kanske någon träff på gång snart?
Hälsningar Ingrid
Hej Ingrid,
jag vet inte om det är någon träff på G i Stockholm (är själv från Uppsala) men vi kommer att behöva hjälp med att flytta vårt kontor under senare delen av september, då finns det också möjlighet att träffa lite folk, styrelsen och förhoppningsvis några medlemmar i stockholmsgruppen. Om du har tid att hjälpa till vore det toppen!
Vanligtvis har Stockholms-gruppen varit mest aktiv i samband med att de organiserat läger under våren, men det vore jättekul om något hände, tycker jag själv. Jag vet att vi iaf kommer att ha ett efterlägermöte i Uppsala någon gång under september, som du såklart är jättevälkommen att komma på! det är inte bara för de som varit på läger utan även et socialt möte där vi kanske kommer att diskutera framtida aktiviteter i Uppsala-området.
Hälsningar
/Josefin
Hej,
Tack för ditt svar Josefin! Anade att det inte är så mycket aktivitet just nu i Stockholm. Men jag kommer gärna förbi och hjälper till med att flytta kontoret och träffa lite folk om jag har möjlighet. Vet du kanske redan nu ungefär vilket/vilka datum det rör sig om?
Det är lite krångligt för mig att ta mig till Uppsala, så med mötet där blir det nog svårt, men tack för inbjudan!
/Ingrid :-)
Hej hej!
Vi kommer ha en träff i stockholms lokalgrupp nästa torsdag, den 3 september! Vi finns, men vi är aktiva i vågor kan man säga. Det kommer ett mail om det den här veckan, och vi lägger ut info på hemsidan, men i princip är det kl 18, den 3 september, på Little Persia på Östgötagatan (det är där vi brukar träffas). Flytten kommer definitivt diskuteras, och vi kommer behöva hjälp från lokalgruppen! Annars räknar vi med att prata lägerminnen från sommaren, vad vi vill göra i lokalgruppen och bara träffas och snacka lite osv.! Jättekul om du kan komma då Ingrid!
vänliga hälsningar,
Hanna